torsdag den 8. september 2011

at have følelserne med

Sådan fungerer jeg - med følelserne. Det er en del af den jeg er, og jeg fungerer ikke særlig godt, hvis jeg ikke har følelserne med mig. Det har været svært i den her proces med at flytte ud - det er stadig svært. Men der begynder langsomt at ske noget. Igår mærkede jeg det for første gang hernede. Vi havde kørt lidt rundt sammen kun os fire og lige dér kunne jeg mærke det; det skal nok blive godt det her!! Vi skal nok kunne finde ud af at trives med det alle fire.

Jeg kan ikke fraskrive mig fra at have hjemve eller for at savne dem og det derhjemme i lille Danmark - men jeg ved, at det at være ude er præget af savn efter det derhjemme. Sådan er det bare. Man finder ud af en måde at leve med det på. Vi finder ud af en måde at leve med det på. Heldigvis har jeg min egen lille familie lige omkring mig hele tiden. Det er trods alt det allervigtigste lige nu og her. 

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse :-) Det bliver uden tvivl RIGTIG godt.. Det er hyggeligt at kunne føle med - glæder mig til billeder :-)
    Knus

    SvarSlet