torsdag den 22. september 2011

mens vi venter

Nothing new. Den anden mægler bliver ved at holde os hen - vi mistænker kraftigt, at den ejer ikke er til at komme i kontakt med. Nå men i mellemtiden har vi lavet en aftale med en anden mægler, som har mange huse ude i The Villa i områder, som ser interessante ud. Desuden er hun supersød at snakke med, så vi satser på, at hun kan præstere, hvad de andre ikke kan. Så vi tager ud og finder vores hus på lørdag - har vi besluttet os for :)

Mens vi venter på, at jeg forhåbentlig kan lave et indlæg, der hedder optur ;), så er her en lille video af min lille iPhone-pige ;)


Begge tøserne er ret seje til det her iPhone-sjov og kan få lang tid til at gå med at spille forskellige spil, som jeg har hentet ned til dem. Favoritterne er det her puslespil, et vendespil og så et spil, hvor man kan lave cupcakes :) :) :)

Når jeg ser på den her video af Lina, bliver jeg bare SÅ stolt over min lille pige - synes sg* hun er sej....og søsteren med i øvrigt ;) hun har til gengæld overrasket med en helt anden form for kreativitet - mere om det i næste indlæg :)

2 kommentarer:

  1. Håber i inden længe får fundet jer et hus!

    Og ja, det er så imponerende hvad de unger kan hitte ud af!!!

    SvarSlet
  2. Hov, den dragt har jeg da vist set før........;-)
    Knus Mette

    SvarSlet