tirsdag den 6. september 2011

pis og papir


I forgårs vågnede jeg op med så meget hold i nakken, at Pelle ikke kunne tage på arbejde (søndag er arbejdsdag hernede), det blev langsomt bedre op af dagen og er i stadig bedring, men er stadig ikke i topform. Imorges vågnede jeg så med alle influenzasymptomer i kroppen: ondt i halsen, i hovedet og i resten af kroppen, gåsehud over hele kroppen efterfulgt af svedetur og svimmelhed - jeg slæbte mig op af sengen og tvang et par pamoler, et glas vand og et glas appelsinjuice igennem min ømme hals i håb om, at det kunne gøre min krop udholdelig at være i...

Nu nærmer klokken sig 15 hernede, hvor Pelle kommer hjem fra arbejde - det har været 8 lange timer. Heldigvis har pigerne opført sig eksemplarisk og underholdt sig selv rigtig meget - så har jeg været ved at hente apps til iPhonen, som de har været beskæftiget med...og disney channel junior har nærmest kørt nonstop. Men ØV hvor jeg synes det er røv og nøgler!!! Annika har været supersød "Vi passer på dig mor, når du er syg"...men det er altså ikke meningen, at en 4-årig skal synes, at hun skal passe på sin mor!

Heldigvis kan Pelle arbejde hjemmefra imorgen - men vil altså meget hellere ud at få afklaring på hus og få lejet bil end jeg vil ligge i sengen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar