søndag den 11. oktober 2009

Linas første tand...

I mandags var det så hverdag ovenpå alt bryllups-halløjet. Jeg havde en hyggelig morgen sammen med tøserne, fik afleveret Annika og nød ellers at kunne bruge al min energi på lille Lina :) og så var det, at tøsen smilede stort til sin mor - det gør hun tit :) - og så opdagede jeg det karakteristiske "hul" i gummen, og mærkede efter...sørme om der ikke var brudt en fin lille tand igennem!! Så mandag d. 5. oktober 2009 fik Lina sin første tand! Jeg måtte straks ringe til Pelle og fortælle den store nyhed :) og min mor fik da også lige en sms... ;) Det er en klassisk første tand - den højre fortand i undermunden. Nu går vi bare og venter på, at naboen bryder igennem...man kan mærke tanden under tandkødet og gummen er lidt hævet. Pigebarnet virker nu ikke særlig generet over det, udover at der tapløber savl fra hende! :D

/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar