søndag den 11. oktober 2009

Eget værelse... ...?

Nu har vi flyttet Linas vugge ind på hendes værelse og i nat skal vi have general-prøve...kan moren sove, når hendes lille baby ikke ligger lige ved siden af?

Umiddelbart kan jeg ikke helt lide det - savner hende allerede inde ved siden af mig...det er fjollet og jeg ved det godt, for ikke nok med, at værelset er lige ved siden af vores, vi sætter også babyalarm på hende - så selvfølgelig skal vi nok være der ved første lille kny fra hende!! Men det er bare tanken om, at hun skal ligge derinde helt alene uden, at hun kan høre os og vores sovelyde...uh nu får jeg kolde fødder igen...men det nytter ligesom ikke noget...Pelle er helt klar til det og mener bestemt også, at Lina er klar. Det er hun sikkert også, men nogle gange er jeg en frygtelig hønemor - og det er indrømmer jeg gerne...

Nå vi må se, hvordan natten kommer til at gå...hvis det af den ene eller anden grund ikke går, så tager det heldigvis ikke mere end 5 minutter at flytte vugen tilbage i soveværelset ;)

/Ida aka Hønemor

1 kommentar:

  1. - det bliver skønt for jer, den første nat i begge sover (eller alle fire) ud i én køre f.eks. 6 timer!
    Det kommer nok.

    Kh Vivi

    SvarSlet