mandag den 12. oktober 2009

Hun overlevede...

...den første nat på eget værelse - altså Lina...og jeg overlevede også :D selvom jeg havde helt ondt i maven, da vi gik i seng - skøre kvindemenneske! Havde helt lyst til at gå ind og hive hende med ind i soveværelset, så hun ikke skulle ligge derinde helt alene...hehe...

Men altså hun sov fra ca. 20.00-03.45 (!!!), hvor Pelle gik derind, fordi hun lå derinde og pludrede :D så meget for trygheden inde ved mor og far - det er da bare totalt meget en fest at sove på sig eget værelse! Men altså Pelle kæmpede lidt med at få hende til at falde til ro og efter lidt tid kom han ind til mig med hende med ordene; "Her er 1 stk baby, hun var lige ved at falde i søvn, men min mave knurrer så meget af sult, at den vækker hende" :D og så fik jeg hende overrakt, og inden jeg kunne nå at fatte, hvad der var sket, var Pelle strøget ned i køkkenet for at tage noget at spise...jeg var halvt i drømmeland stadigvæk, så jeg gav mig selvfølgelig til at amme hende. Det tog hende 5 min at tømme brystet og så var hun langt væk :) jeg faldt selvfølgelig i søvn og kun 1 time efter vågnede Lina og begyndte at søge...jeg synes jo ikke ligefrem, at det kunne passe, så jeg tog hende op og gik ind på hendes værelse med hende - jeg tænkte at jeg måtte amme hende derinde i stolen, hvis det blev nødvendigt...men pigebarnet faldt i søvn i mine arme på vej ind på værelset. Jeg lagde hende i vuggen, hvor hun snorkede videre til kl. 08.00 (Annika vågnede lidt i 7), hvor hun vågnede og gav sig til at pludre og var i strålende humør :)

Så det må siges at være en succes det der med at flytte "hjemmefra". Jeg selv må da indrømme, at jeg har fået den bedste nattesøvn længe!! Har virkelig nydt at kunne vende og dreje mig uden at skulle være stille som en mus :) så nu er Lina officielt flyttet ind på sit eget værelse - Vosnæsparken 100 1. tv 2. dør...

Og værelset ser sådan ud:








/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar