fredag den 8. januar 2010

Vinter-landet...

Tænk sig - jeg må have fået kureret min "angst" for sne i løbet af de sidste 4 uger, hvor jorden faktisk har været dækket sne nonstop - det har ellers ligget i mig siden dengang for snart 3 år siden, hvor jeg brækkede anklen midt under et sleeeemt snevejr. Men altså jeg synes faktisk, det er SUPERhyggeligt med al det hvide pudder...og folk brokker sig i flæng, men helt ærligt, det er da federe med minus-grader, hvide hustage og snevejr - end det er med gråt gråt gråt vejr og regnvejr i rå mængder!


Billede taget ud af Linas vindue her til formiddag - det er da smukt!



Her har en fugl vist mellemlandet i sneen :)
/Ida

2 kommentarer:

  1. Sne er super smukt og sjovt at lege i! Så længe man ikke skal ud og køre i det.. så er det ikke helt så hyggeligt!

    =o)

    SvarSlet
  2. Jeg giver dig ret - men pt er vejene 100% farbare, så synes jeg jo bare, at sneen er smuk at se på :)

    SvarSlet