tirsdag den 12. januar 2010

Sygdom gå din vej!!

Den sidste tid har været præget noget af sygdom herhjemme - og det er ikke børnene, der er syge...næh nej det er skam forældrene, der skranter. Jeg havde ondt i halsen stortset hele december måned - var til lægen og alt muligt, og det skal der ellers en del til, før jeg gør...men det var "bare" en virus - og en ondsindet en af slagsen skal jeg hilse at sige! Mellem jul og nytår var Pelle sløj i nogle dage, så fik han noget madforgiftning(?)-halløj i sidste uge, og søndag begyndte vi simultant at stoppe til i kraniet - igår var Pelle max forkølet, og idag har jeg været skidtmads med ondt i maven, svimmelhed, snottud, hovedpine og generel utilpashed...måtte kalde Pelle hjem fra arbejde, da jeg ikke brød mig om at være alene med Lina, når jeg var så sløj. Han har arbejdet hjemmefra og dermed været klar til at give en hånd, når jeg har været for skidt...

Men altså, nu gider vi ikke mere sygdom!! Forår kom hid!

/Ida, der ikke lige ved hvordan dagen skal gå imorgen med Annika hjemme på sin ugentlige fridag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar