torsdag den 21. januar 2010

Billeder fra min barndom :)

Jeg ELSKER at kigge billeder - og da flere af mine forældres gamle albums pt er på ferie i rækkehuset, så har jeg kigget en del de sidste par dage...jeg gad ikke til at skanne, så jeg har været ved at tage billeder af billeder :D

Så her kommer lige en BUNKE billeder af mig som barn :)


Nyfødt :)


I barnevogn :)


Surt fjæs...tror vist der er en der har arvet det udtryk...


Pist..


Römer autostol anno 1983...topmoderne :D


Min første jul


Sidder selv :)


:)


:)


Den stolte storesøster - og en lettere skræmt lillebror :D


Jeg sætter min hat som jeg vil...


Min glaaaade lillebror <3


Søskende :)


Mit til venstre, Jakob i midten og min kusine Line til højre


Jeg sidder og maler med min farfar

Summertime


Mig og Jakob bagerst og mine kusiner Mette og Line forrest


Mig og min kusine Line - måske lige i overkanten med makeup?! :D

/Ida, der vist gik i billed-spam-mode ;)

2 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor kan man se meget af Lina i mange af billederne, særligt det med den smarte autostol! Annika kommer også frem i ny og næ - specielt ved billedet af dig i den store hvide trøje (over det af dig og Jacob)... ja adoperet er de næppe ;)

    SvarSlet
  2. Hihi ja der er vist ikke tvivl om at Lina ligner sin mor!! :o)

    SvarSlet