torsdag den 21. januar 2010

Åh de nætter...

For pokker hvor er tøserne bare billigt til salg fra vi rammer puttetid om aftenen og frem til næste morgen!! Annika falder fint i søvn om aftenen og vi hører hende ikke hele aftenen. Lina render jeg ved i rutefart til hun er lagt og frem til kl. 22-22.30 ca, hvor vi går i seng. Hun falder fint i søvn, men vågner og skal op på MIN arm heeele tiden, jeg er ved at blive SINDSSYG!!!! Når hun så er faldet helt i søvn, så vågner Annika omkring kl. 1-2-stykker og vil ind i moooooaaars seng - og for at hun ikke skal få et terrængående og vække Lina, så kommer hun med ind i mors seng....meeen for snøvsen da, hvor er hun belastende ind imellem i øjeblikket - nogle nætter lægger hun sig bare til at sove i smørhullet og vi hører eller mærker intet til hende resten af natten - andre nætter sætter hun sig pludselig op og vil se fjernsyn (og stikker i et indianerhyl når hun jo selvfølgelig får et nej!!), eller vil synges for, eller vil nedenunder, eller vil ligge ovenpå ens hoved eller eller eller...ARGH!! Nogle nætter vågner Lina ikke - men i nat var jeg inde ved hende ikke mindre end 4 gange, for at sidde derinde og blomstre med hende på armen i op til 20 min!!! Hvis jeg ikke tager hende op på armen, så bliver hun bare mere og mere vågen for til sidst at være næsten umulig at få tilbage i søvnen igen...men tager jeg hende op, lukker hun øjnene og putter med det samme...jeg kan så forsøge at lægge hende flere gange før det lykkes!

Behøver jeg at sige, at jeg er ved at være temmelig godt brugt efterhånden?!!

/Ida den Trætte

1 kommentar:

  1. Uha din stakkel!!!
    Hvis det er en trøst er du ikke den eneste der kæmper den kamp!! Snork, gab og selv-ynk =o)

    SvarSlet