fredag den 18. september 2009

Bedstefar...kære Bedstefar...

Nu er det snart en time siden, at mødet om Bedstefars fremtid begyndte. Sidder og venter nervøst ved telefonen. Det er nu, at svarene på den sidste tids utallige undersøgelser kommunikeres til mine bedsteforældre og deres tre børn (både min mor, min moster og min onkel er taget med til samtalen). Vi ved jo, at han har kræft - men vi ved ikke, hvor inficeret han er...endnu...og han er endnu ikke begyndt på nogen behandling. Tiden siden diagnosen har været en lang ventetid med prøver og undersøgelser i bunkevis.

Lina og jeg besøgte de gamle for en uge siden. Humøret og stemningen hjemme hos dem var egentlig fin. Men han er godt nok syg min elskede Bedstefar...

Venter nervøst ved telefonen...

/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar