søndag den 23. oktober 2011

spoler tiden tilbage

Jeg har netop tømt iPhonen for billeder - og det kræver et indlæg her. Et indlæg, hvor jeg spoler tiden tilbage og viser billeder fra dagen før vi forlod Danmark. Det har været et par turbulente måneder - opture, nedture, rutcheture og tudeture. Men der har også været små sjove stunder, finurlige øjeblikke, som pigerne for det meste har stået for. En lang række af billederne, jeg her vil vise giver mig et stort smil på læben. Beware, der vil være mange billeder - så dem der ikke har lyst til at dvæle i min lille familie, spring endelig videre til næste afsnit ;)

Annika på sin 4-års fødselsdag


Sidste dag i Danmark

Lige inden vi stiger på flyet mod Dubai

Ready to take-off

Ankommet til hotellet

meget trætte!

Første syn af Dubai i dagslys

Prinsesse-fe Annika - klar til at skyde!

Storbypige ;)




En pige badet i lyserødt - som hun bedst kan li' det!

Søstre :)

Morgenmadshygge

Burj Khalifa i solnedgang

To af mine


Vores container!!!!

Vores container - foran vores hus!

Det er nu det sker!

Crewet - der alle (inkl. chaufføren) gemte sig i lastbilens førerhus...

Vores ting - står præcis som da vi forlod dem for 2 mdr siden!

Lina: "der er min stol, der er min seng, der er din stol Annika - seeee mor, seeee far!"


Det var lidt nervepirrende at se dem løfte vores ting ned fra den højde!

Første morgen i det nye hjem - lettere kaotisk!


Hygge inden sengetid :)

Det er hårdt at være ved stranden...

Annika tager selvportræt...

....og portræt af mor og lillesøster...

Udsigten fra vores køkkenvindue - nu med palmer oppe på vejen.

80'er-seje Lina

Mine piger :)

Mys...

Hjemmebag bagt i vores hjem ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg vil SÅ gerne dvæle i jeres familie ;-) Det er simpelthen så hyggeligt at følge med. Får man snart en guidet tour i det indrettede hus :-)
    Knus Joan

    SvarSlet
  2. - en dejlig tour! Tak for det!

    Kærlig hilsen Vivi

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder! De få glimt man kan få af huset er simpelthen slet ikke nok! Det ligner jo et lille mini-palads! Jeg er så nysgerrig! Hvor må det have varet helt fantastisk at se alle jeres ting efter så lang tid! Og vildt alle de mænd kunne være i førehuset, det har vist ikke været helt lovligt ;-)

    SvarSlet