mandag den 24. oktober 2011

idas frisørsalon

Har længe gået og kigget på pigernes hår. De trængte virkelig til en klipning - Dubai-sommer-og-sol-venlige frisurer og frisurer, der ikke gør mor og døtre uvenner hver gang det skal redes. Men jeg har ladet mig stoppe af, at vi ikke havde en ordentlig saks, og at jeg synes det er super-super-sødt til dem begge, når de har håret sat op - men det gider de bare ikke ret meget! Idag tænkte jeg, at en af de mange køkkensakse vi har nok egentlig var god nok til at agere frisørsaks. Så det gjorde den. Jeg satter Biler på dvd'en og plantede først Lina i "frisørstolen":


FØR



EFTER
 Derefter var det Annikas tur:

FØR



EFTER

Jeg var meget imponeret over, hvor dygtige de begge var til at sidde stille! Det tog hele Biler-filmen at klippe dem til jeg var tilfreds ;) og i al beskedenhed, så synes jeg, at jeg er sluppet meget godt fra det :) pigerne synes selv, at de er meget fine. Linas kommentar: "Nu har Annika lille hår"...

Jeg personligt elsker deres nye frisurer - og får lyst til at kysse de små nakker ;) og så pyntede det gevaldigt at få pandehåret væk, så man nu også kan se deres smukke øjne!

2 kommentarer: