torsdag den 27. oktober 2011

have haves vol. 2

Work in progress:

Baghave mod venstre

Baghave mod højre

Baghave mod højre

Højre side af huset (maids-room-siden)

Venstre side af huset (der hvor lågen/indgangen til haven er)

Samme som ovenfor ;)

Ud mod forhaven

Baghaven set fra stuen

Baghaven set fra stuen


Baghaven set fra baggangen

Det går fremad, tager form - og formen kan jeg lide! De hårdtarbejdende arbejder hårdt på at vi kan få en have, så vi kan nyde det dejlige vejr på "egen matrikel"... Jeg synes virkelig det tegner til at blive en dejlig have - jeg har selv tegnet og fortalt, og jeg bryder mig godt om det foreløbige resultat ;) Fliselæggerne arbejder med både waterpas og målebånd! Nice ;) til gengæld er flisesliberen sat til strøm ved at mokke to forskellige ledninger ind i stikket ... og der bliver skåret fliser i bare tæer og naturligvis uden nogen form for sikkerhedsudstyr - gnister og splinter står omkring dem! Men jeg synes de gør et godt stykke arbejde. Landscaperen holder hvad han lover og leverer til tiden - og måske endda lidt hurtigere... jeg er imponeret på den gode måde. Han påstår, at han er færdig på mandag! :) så i weekenden skal vi have indkøbt nogle havemøbler...det bliver skønt!

Poolen er stadig uden vand. Vi er blevet fanget i det Dubaiske, hvor der stadig ikke er nogen, der vil tage ansvar for noget. Både vi og landlord er på sagen, men der sker ingenting. Så jeg ved faktisk ikke, hvor lange udsigter det har! Det kunne jo altså være lækkert, hvis der var vand i poolen, når vi får gæster om en uge!

3 kommentarer:

  1. Aj, har du selv planlagt, hvordan haven skal være. DET, synes JEG, er imponerende!

    Kærlig hilsen Vivi

    SvarSlet
  2. Det går da frem af :) Det skal nok blive godt... Jeg er misundelig :)

    SvarSlet
  3. Okay, jeg er lidt imponeret! Jeg havde bestemt ikke troet, at indlægget om en sovende håndværker skulle følges op af så meget fremgang så hurtigt!
    Glæder mig til at se det færdigt! Poolen og de støvede farver på husene minder mig om da jeg var i Saudi Arabien. Jeg var knapt 3 år, men husker tydeligt farverne og poolen! ;)
    Anne - NS

    SvarSlet