mandag den 2. august 2010

Mage til ubehøvlethed...

...skal man dælme lede længe efter!
Er bare SÅ GAL!!!!!!!!!!
Det var jo idag, jeg skulle ringe til boligselskabet før at høre om muligheden for at overtage lejligheden lidt før...og så fik jeg bare det mest ubehøvlede kvindemenneske i røret. DESVÆRRE var det ikke den samme rare mand, som jeg snakkede med i sidste uge - for han var da i det mindste menneskelig og til at snakke med. Hende her var: I kan bestemt ikke regne med at få den før d. 13. august. Og jeg forklarede endnu engang tingene - også det med, at hendes rare kollega havde snakket om muligheden for at tage en snak med maleren om at male vores lejlighed som en af de første - hendes svar lød: "jaaa, men maleren skal kigge på lejlighederne idag og imorgen og så laver de en plan"...jeg prøvede en gang til; om hun ikke kunne snakke med maleren om at male vores lejlighed som en af de første. Men det kunne hun ikke - og hvorfor f*nden kunne hun så ikke det?!! Det har jeg stadig ikke forstået...og så skulle der i øvrigt også ordnes gulv i lejligheden. Jeg forsøgte mig igen med, om man så ikke kunne få ordnet gulvet før malingen, hvis maleren ikke ville male vores lejlighed som en af de første. Det ville hun ikke kunne garantere. Jeg forklarede så situationen en gang til: " Ja ja, det er fint - vi har flere af din slags i den her omgang" øj så blev jeg gal og sagde, at jeg da regnede med, at både hende og maleren var mennesker, der var til at snakke med, når man står i så presset en situation, som vi gør: " Ja det er fint - du kan jo sagtens sidde i din lille verden og planlægge det hele, men det nytter jo ikke noget" og så kom jeg til at tude af raseri (bliver SÅ gal på mig selv over, at det er den måde, jeg reagerer på, når jeg virkelig føler mig forulempet) - hvad f*nden er det for noget at sige til mig?! Hvor nedladende kan man lige være???
Nå men enden på det blev, at jeg må ringe igen sidst på ugen, så det må jeg jo gøre...og så må vi se om vi kan få livet til at fungere i flyttekaos så længe....lige nu er der MEGET lang tid til torsdag, hvor jeg regner med at ringe igen - og fredag næste uge virker som en evighed væk...Pelle har ferie til og med næste uge, så hvis vi først kan flytte fredag næste uge, så bliver det noget med at flytte fredag og mandagen efter skal Pelle starte på job igen....hvornår vi skal få gjort den lejlighed vi flytter fra rent og i stand til fraflyttersyn det kan jeg virkelig ikke se for mig....
Jeg er simpelthen så ufatteligt stresset over hele situationen, jeg er pyldret, kvalm og svimmel, kan ikke sove om natten, kan intet huske og intet overskue...ved godt, at jeg er nødt til at tage en dag af gangen, men for pokker, hvor er det ikke spor nemt har bare lyst til at begrave mig under dynerne og vågne op til et nyt hjem uden rod og kaos...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar