søndag den 29. august 2010

SÅ knækkede hun endelig koden....

Årh jeg er simpelthen SÅ stolt, at jeg næsten ikke kan være i mig selv - her til aften lærte Lina at gå - sådan at gå rigtigt! Hun gik 5-7 skridt af flere omgange i fredags, hvor mine forældre passede pigerne mens vi var til koncert (med Pelles lillebror, som spiller og synger (samt skriver tekster og musik) i et lille band, der har små jobs på caféer o.lign - de spillede på festugen i fredags, og det ville vi da ikke gå glip af ) - igår ville hun bare ikke så meget som trippe et enkelt lille skridt. Men her til aften stod hun op af døren ind til stuen, og slap så, og så kaldte jeg hende hen til mig, og hun gik 5 meter!! Det gjorde hun et par gange, og så var den der bare; så gik hun i rutefart mellem stuen og badeværelset (hvor Annika var) - og vendte uden at holde fast, rejste sig op uden at have noget at støtte sig til...og hun gik bare rundt i ½ time; ind på sit værelse, ud i køkkenet, ind på Annikas værelse for at hente en bil, ind i stuen og tilbage til Annikas værelse... Hun er bare SÅ sej altså!! :) :) :) :) :)

Nu er hun lige puttet og ligger inde i sengen og peger på gulvet, mens hun siger "mere, mere, mere"....der er vist en der har fået smag for det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar