onsdag den 18. august 2010

SÅ....

Mandag og tirsdag har jeg brugt på at gøre rækkehuset i Løgten klar til fraflyttersynet idag - Pelle er startet på arbejde, så jeg har været 100% alene om det - og I fatter ikke, hvor meget jeg har knoklet!!! Mandag var jeg der i 6 timer og igår knoklede jeg 10 timer i træk (med en times kørsel i hver ende...)...jeg har været SÅ brugt, at jeg knap har kunnet komme ud af sengen om morgenen - igår kunne jeg ikke sove, da jeg kom i seng - verden snurrede bare, jeg havde ondt i hele kroppen, havde kvalme og mest af alt lyst til at tude...var bare så træt, at jeg ikke kunne sove :( det var frygteligt!

Idag var der så fraflyttersyn - kl. 09.00 i Løgten - så pigerne måtte afleveres allerede 7.30 :( så tidligt bliver de ALDRIG afleveret - Lina sover tit til kl. 08.00 og Annika til 7.30 - så de skulle jo vækkes :( og de var de slet ikke klar på...og jeg var jo ikke hjemme hele dagen igår, så Lina kunne slet ikke bære, at jeg bevægede mig bare ½ meter væk fra hende, og Annika ville også, at jeg skulle gøre alt for hende...så idag gik vi fra to grædende børn i vuggestue og børnehave :( :( :( Annika har ikke grædt ved aflevering i over 1½ år, så det kunne jeg bare slet ikke have især fordi jeg ved, at hun også havde en lidt skidt dag igår med meget pjevs og pylder...øv altså! Henter Annika lidt tidligt idag og så skal der bare hygges!

Fraflyttersynet gik okay - der skulle males lister og så havde jeg glemt at vaske ovenpå skabene på værelserne, så der skal også rengøring på (hvor pernittent er det lige? Har rengjort 116 kvm fra top til tå, og så glemmer jeg den mindste lille petitesse, og så skal der sg* rengøring på )...så nu er det spændende hvor meget af indskuddet vi får tilbage!!

Nu hvor det er overstået dernede, er jeg bare fuldstændig færdig - er varm, trist, tuder og kan ikke overskue, hvor meget der mangler før vi er på plads det nye sted...kunne godt bruge at kunne pakke ud ligesom Merlin i "Sværdet i Stenen"...dét kunne sg* være smart altså!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar