mandag den 2. august 2010

Plan B

Som I jo nok ved er jeg en løsningernes kvinde og det der svar fra boligselskabet slog mig ud - men kun midlertidigt!! Jeg har nu fundet på en plan B, som giver mig den fornødne ro i sindet til at tro, at vi nok skal holde hovederne oven vande indtil flytningen er helt overstået.

Hvis vi først får lejligheden fra fredag i næste uge, så invaderer vi simpelthen mine forældres hus fra på mandag (eller søndag engang forestiller jeg mig) - børnene har nemlig institutionsplads fra på mandag, og mine forældre bor i gåafstand fra inst. - så vi starter simpelthen indkøringen fra mandag! Om alt går vel giver det os mulighed for at tage tilbage til lejligheden onsdag, torsdag og fredag og have hænderne fri til at få ordnet nogle af de ting, som vi ikke kan mens vi bor her OG har børnene her! Samtidig får især Annika den kontakt med andre børn, som hun higer sådan efter!

Vi har så tit overnattet hos mine forældre, at de føler sig hjemme og trygge der, så jeg tror ikke omvæltningen vil virke så stor for dem...og mine forældre er med på den!! Og dét er bare SÅ dejligt!!!!

På onsdag har min mor fri (det har hun hver onsdag), så der kommer hun ved 8.30-tiden og henter pigerne og kører ud til min Bedstemor i Aabyhøj og er der med dem til om eftermiddagen - og det er bare fantastisk, at hun gider det...for vi kan bare nå ufatteligt meget på en hel dag uden børn!

Så alt flasker sig nok i sidste ende!!

Men jeg er stadig edderspændt rasende over den behandling, jeg fik af frk. "jeg-er-vigtig-du-er-intet" idag...!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar