tirsdag den 17. november 2009

Influenza A?

Pelle er syg - igen! Det er virkelig mærkeligt, han har været mere syg, siden vi fik Lina, end jeg tror, han har været tilsammen i al den tid, vi har kendt hinanden. Denne gang tror vi nok, at det er den berømte og berygtede influenza A, der har angrebet ham....og det er altså bare et SKIDT tidspunkt :( hvis vi alle sammen skal til at være syge, så skal vi skynde os - min mor bliver nemlig 50 år på lørdag, og har sådan glædet mig til at fejre hende sammen med familien. Min far skød et dådyr (eller rådyr eller hvad det nu var for et kræ) i sidste uge, så den står på dyrekølle...og dét er altså gudespise! Og så forventer jeg bare en rigtig hyggelig dag...men det nytter jo ikke noget, hvis vi er syge :( eller hvis der er den mindste risiko for, at vi smitter hele den pukkelryggede....ØV siger jeg bare!!

Tør næsten ikke sige, at jeg synes Annika virkede en anelse varm her, da jeg puttede hende...hun bliver altid lidt varm, når hun er træt - så håber bare, det var derfor!
Så kryds fingre for, at det kun er ham, der bliver syg - ligesom det kun har været ham de øvrige gange...om ikke andet, så skal vi voksne bare ikke være syge samtidig!!

/Ida, der hader, hader, hader sygdom!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar