fredag den 6. november 2009

En ulige kamp

Sjovt nok har både min mor og min svigermor påpeget, om vi måske har for meget tøj, siden vi kan have så meget vasketøj. Hmmm måske? Altså jeg har ikke ret meget tøj selv, men både Pelle og ungerne har faktisk temmelig meget tøj. Her i huset er det mig, der vasker tøj - det har jeg som sådan absolut intet imod, men NØJ hvor jeg ind imellem kæmper en ulige kamp mod bunker af vasketøj. Især i perioder, hvor der er andet, der fylder, og jeg måske kun får vasket en maskinfuld tøj om dagen mod de to, der faktisk er nødvendige, ja så hober det sig op. I forbindelse med Bedstefars sygdom, bortgang og begravelse havde jeg vel overskud på størrelse med en to-krone - og den to-krone blev brugt på mine unger, og ikke på vasketøj og andet praktisk. Så den periode har trukket en hale af uvasket tøj efter sig. Jeg er nu ved at være helt i bund - men det har da også krævet en seriøs indsats!






/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar