onsdag den 16. december 2009

Så kommer hun sg* rundt i stuen :)

Jeg nåede lige præcis at sige, at det var dejligt, at Lina endnu ikke har lært at kravle, så juletræet kunne få lov at stå i fred i år, så gik der en halv time og vupti havde Lina fået bakket hen under - nå ja - juletræet selvfølgelig! Så nu bakker hun rundt i hele stuen, og jeg overvejer kraftigt at sende kravlegården på pension! Hun lægger nu ikke an til at komme op på knæ, så jeg er spændt på, om hun kommer til at "kravle" på samme måde, som Annika gjorde det første lange stykke tid - og hun kommer heller ikke fremad...til stor frustration for pigebarnet, der ihærdigt forsøger at få fat i et stykke legetøj, der bare kommer længere og længere væk ;)


ja jeg lagde hende jo selvfølgelig på skumpuslespillet ;)




/Ida

1 kommentar:

  1. Ej hvor er det flot klaret ;)
    Der er faktisk mange hunde der ikke kan bakke - HA HA - ved ikke lige hvorfor jeg gerne ville bidrage med den unødige viden, men det er faktisk rigtigt ;D

    SvarSlet