onsdag den 2. december 2009

Alenemor...

...er jeg ikke blevet ;) men for pokker, hvor vi ikke ser meget til Pelle i de her dage. Han er jo endelig begyndt at tage kørekort, og det tager godt nok meget tid fra familien. I den her uge er han således væk hele eftermiddagen/aftenen både mandag, tirsdag og torsdag, fredag skal han til julefrokost på sit job...så jeg er meget alene med pigerne. Det går nu ganske fint :) de bliver bedre og bedre til at underholde sig selv og hinanden - det betyder at jeg rent faktisk kan få lavet lidt, selvom jeg har dem begge...dejligt! Men Annika saaaaavner sin far! "Min far henne?" har hun spurgt mange gange i løbet af de sidste par dage. Hun har jo fri her om onsdagen - og hun har allerede spurgt efter ham ti gange tror jeg, og klokken er kun 13!

Meeeeen hvor bliver det FEDT, når han langt om længe også kan varetage nogle af de opgaver, der kræver kørekort, så det ikke kun er mig der kan tage bilen på værksted, handle stort ind, hente/aflevere Annika (gør han nu en gang imellem, men det tager en evighed med det offentlige!), køre på lossepladsen, være chauffør når vi er i byen, ..., ..., ...

/Ida

2 kommentarer:

  1. Jeg kan kun sige: Ida, du kan ikke klage... sådan har det været hos os i over et år nu ;)
    OGSÅ i weekenderne ;)
    Det betyder bare, at man værdsætter samværet endnu mere, når man så endeligt er sammen ;)

    SvarSlet
  2. Hmm jeg giver nu min støtte til Ida - alene med to små børn og en mand uden kørekort lyder til at kræve en del energi og overskud!!

    SvarSlet