onsdag den 2. december 2009

Mulemor ;)

For første gang har Annika i år en julesok, hvor Julemanden lægger gaver i...det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ELSKER den slags traditioner, og jeg har stadig min egen julesok oppe at hænge hvert år! Det er bare ikke rigtig jul uden min julesok - også selvom jeg godt ved, at dagene med gaver i sokken er talte ;)

Det eneste, der er "farligt" med en sok, hvor der skal gaver i hver dag, er, at det nemt kan blive en masse skrammelgaver - men for at sige det selv, så synes jeg, at jeg har været ret genial ;) jeg har købt en masse lækkert trælegemad i sådan nogle sampakker med grøntsager, brød, smør etc i - og dem har jeg så delt op i små pakker - der er 17 ialt, de 7 resterende dage regner jeg med at give hende en lille pose haribo el.lign. :) den er allerede en succes! Hun synes det er fantastisk med gaver ;) og indholdet giver meget leg :) så dukke får nu en mere varieret kost - før stod den på citron og pære hele tiden ;)

Jeg har selv været igang med at sy julesokker - for har da selvfølgelig også syet en til Lina, selvom hun ingen gaver får i i år ;) - pånær den 24. december, der får de begge en dukke (Lina får denne: http://www.paradisvej.com/product.asp?product=2685 og Annika denne: http://www.paradisvej.com/product.asp?product=2687)


Annikas Julesok



Linas Julesok
/Ida

2 kommentarer:

  1. Ihhhh - jeg er også til julesokker - Har godt nok aldrig haft en selv, men har købt en til Arthur. En "bamse-sok" fra Bamse og Kylling...

    I år får han selvfølgelig ikke noget, for det er han alt for lille til at forstå, men næste år får han. Ikke hver dag.. bare engang i mellem... så slipper vi for alt for meget skrammel, og forhåbentligt for at han "forventer" at der skal være noget godt i sokken... "Gad vide om der er en gave til mig i dag" =)

    SvarSlet
  2. Pist Pelle - måske et lille hint til at du bør lægge en lille gave i Ida's sok nu hvor du har været væk det meste af ugen ;o)

    SvarSlet