tirsdag den 21. juni 2011

cand.it

Kl. 09.00 i formiddags gik jeg ind til mit livs sidste eksamen som studerende! Den var tidssat til 30 min inkl. votering - jeg var inde i 45 min. ekskl. votering. Men aldrig har jeg været til så en behagelig og afslappet eksamen, hvor jeg kunne svare roligt på alle spørgsmålene - som i bund og grund var meget meget lidt kritiske, men mere undrende og reflekterende. Derefter var min specialemakker oppe i noget der føltes som en evighed - efter hendes votering blev vi kaldt ind og fik vores karakter: 12!!!!!! VI FIK FANDME OG SGU 12 VORES SPECIALE - karakteren blev fulgt af de mest rosende ord, jeg nogensinde har fået - også af censor! Vi har ifølge vejleder haft de mest optimale processer og gjort os alle de rigtige overvejelser....han sagde, at han vidste, vi skulle have 12 allerede inden han læste specialet! - ifølge censor har vi udarbejdet et velkomponeret, velstruktureret speciale, hvor vi har taget højde for styrker og svagheder i både teori- og metode-valg, vores valg er argumenteret for og velafrapporteret, dernæst er det velskrevet og har et lækkert layout. Endelig sluttede han af med at sige, at vores speciale ligger i top 3 over alle de specialer han har været censor på - og han har været censor siden 1998!!! Så spørg lige, om jeg er en glad kvinde idag?!! Jeg er blevet begavet med det smukkeste diamantvedhæng i guld fra min mand, som passer til den halskæde, jeg fik i morgengave ♥ smukke øreringe fra mine forældre samt et hav af blomster og chokolade OG sidst men ikke mindst, scorede min søster lige 12 i fortsætterfransk til afsluttende eksamen i 2.G :D


/Ida - nu cand.it. i it, kommunikation og organisation :) :) :)

1 kommentar:

  1. Endnu engang STORT TILLYKKE!! Det er en flot afslutning på dit studie :)

    /Signe

    SvarSlet