onsdag den 14. juli 2010

Imorgen...

...bliver en meget mærkelig dag.
Pigerne har sidste dag i vuggestuen - for Annika bliver det sidste dag som vuggestuebarn og for Lina bliver det et farvel til denne vuggestue - forude venter ferien og derefter børnehave og ny vuggestue.
Jeg har været ved at lave frugtspyd, som pigerne skal have med til formiddagssamlingen imorgen. Det ser rigtig festligt ud og Annika "hjalp" med at lave spyd - hvilket indebar, at hun satte en hel masse vindruer på et spyd og derefter spiste dem - derefter fyldte hun det samme spyd med jordbær og spiste dem...hun spiste sig også igennem et vandmelonspyd - og så gad hun ikke hjælpe mere :D




Men altså hvor bliver det vemodigt! Vi har været SINDSSYGT glade for den vuggestue - jeg har aldrig oplevet, at der ikke har været tid til os, der er altid en god stemning og alt personale i hele huset er smilende, imødekommende og hilser altid - uanfægtet at man ikke har vekslet to ord med dem - forældrene er skønne mennesker og mine børn har elsket at lege med alle de dejlige unger. Annika har knyttet sine første venskaber på det sted - og hvis vi ikke skulle flytte, kunne jeg snildt se en kommende svigersøn i nogle af de dejlige drenge, som hun har kastet sin kærlighed på ;)
Det bliver en virkelig mærkelig dag - et punktum bliver sat, som jeg synes er svært at sætte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar