onsdag den 28. juli 2010

Fart over feltet :)

Annika har idag været blefri for anden dag - og NØJ jeg er STOLT af trunten - og hun synes vist også selv, hun er ret sej - hun havde tre uheld med tis igår og har haft to idag - tre af gangene er det fordi, vi ikke har været hurtige nok. Jeg synes det er SÅ flot. Annika er et barn der indtager ufatteligt meget væske, hvilket også betyder, at hun tisser ret ofte - vel en gang hver 1½ time vil jeg tro...så der bliver rendt på toilettet MANGE gange på en dag og når hun skal, så stopper hun op og råber "JEG TISSER"...og så gælder det bare om at smide alt hvad man har i hænderne og løbe med hende! Idag lykkedes det hende også at lave stort på toilettet for første gang; "Det siger plop-plop" grinede hun og det har hun jo ret i....hun siger også, at det siger ligesom en slange, når hun tisser ;) :D
Lina har idag gået sine første skridt!!!!! ØØJ hvor bliver man altså STOLT....jeg ringede jublende til min mor og alting synes simpelthen, det var så stort altså! Jeg stillede hende ned på gulvet og så stod hun der, som om hun aldrig havde lavet andet....og så løftede hun den ene fod til et vaklende mikro-skridt, og så den næste fod, og den næste fod...hele FEM skridt tog hun og her til aften har hun gjort det igen! Uhh jeg svulmer snart over af stolthed over de tøser...synes de er SÅ dygtige :) :) :)
Imorgen skal vi på shoppetur bare Pelle og jeg, mens onkel og tante passer pigerne - det bliver nu skønt at komme lidt væk fra flytterod og unger. Vi har forrygende travlt med at pakke, rydde op, sortere og ordne - udover de daglige pligter der ellers er, så dagene flyver afsted...og ferien med... Vi havde bryllupsdag i mandags, men havde slet ikke tid til at fejre os...så imorgen bliver der afslappet hygge for to :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar