torsdag den 11. november 2010

Min nabo Totoro

Er simpelthen nødt til at komme med en anbefaling af en af de mest fantastiske tegnefilm, jeg nogensinde har set - den her giver Disney kam til prinsessehåret og Mickey-ørene!

 
Min nabo Totoro er en japansk animefilm helt tilbage fra 1988 - at den ikke har nået Danmark før nu er mig en gåde - den er intet mindre end fortryllende. Vi så den første gang for et års tid siden, hvor de viste den på Ramasjang en tidlig søndag morgen, og hele familien var tryllebundet fra start til slut. Min kære husbond har nu købt dette mesterværk til den nette sum af 40 kr. - Lina sad klistret til skærmen i ½ time igår - Annika sad som forstenet i en hel time - og det hører til sjældenhederne.

Så hvis du ikke har fået øjnene op for det fantastiske univers, som 4-årige Mae hiver os med ind i, og dermed endnu ikke har oplevet den helt særlige stemning og musik, der findes i dette mesterværk. Så køb den - se den - og lad dig rive med - her er underholdning til børn og til voksne med bare den mindste erindring om barndommens fantasier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar