fredag den 12. november 2010

Fredagsflad

6-7 timers undervisning i samme fag gør mig fredagsflad. Ufrivilligt bliver jeg trukket ind i blogland og sukker over alle de fantastiske idé-magere, der er derude, som giver mig lyst til at tænde op for skodaen og trille hjem til kreaprojekter derhjemme. Men fornuften vinder, og jeg sidder og døser hen i et lummervarmt undervisningslokale, mens regnen pisker mod ruderne - i pausen venter mig en kop skoldhed cappucino, der forventeligt vil sætte gang i de sløve hjerneceller.


Efter undervisningen tror jeg, jeg vil lægge min vej forbi stof og stil - for at sukke over stoffer og for at købe noget elastik, så jeg kan komme i gang med at sy noget tøj til pigerne...har en idé til en kjole til Lina...og måske også til Annika? Hvis jeg da kan overtale hende til, at der er andet end Hello Kitty, der dur!!

2 kommentarer:

  1. Du må jo bare have købt nogle Hello Kitty patches man kan stryge på dine hjemmelavede kjoler til Annika - så er jeg sikker på at det nok skal blive en vinder! ;-)

    SvarSlet
  2. Ja eller sådan nogle her: http://www.stofstedet.dk/stofshoppen/catalog/advanced_search_result.php?keywords=hello+kitty&x=0&y=0 de kan da gøre det på en lidt diskret måde - og er sikker på, at de kan gøre ethvert stykke tøj til et hit!!

    SvarSlet