onsdag den 10. november 2010

Hvor skal jeg hen?

Så har bloggen fået et nyt design - der skal ske noget, den var gået i stå, i selvsving og baglås. Har en idé om, at der ikke længere er læsere til mine tanker. Ikke fordi det egentlig i første omgang var formålet med at lave denne blog...men kan mærke, at jeg godt kan lide tanken om, at andre læser med og får noget ud af mine tankespind. Så nu skal jeg jo til at tænke - tænke over, hvad formålet med min blog er - hvor skal den hen? Hvor vil jeg hen med den?

Min blog skal være mit fristed, min ordnede losseplads til tanker om dit og dat - hvordan kan der blive en rød tråd i det? Og skal der være en rød tråd?

Har overvejet, om det faglige skal fylde noget, men det tror jeg ikke det skal - eller det skal i hvert fald ikke blive hoved omdrejningspunktet. Men hvad skal hovedomdrejningspunktet så være? Mine børn har været det indtil nu...og kan ikke lave om på, at de fylder meget i mit liv, i mine tanker og i det der er mig, så ja, de vil fylde en del - de skal have deres helt særlige plads i mit bloghus.

Men én ting, som jeg synes fylder for lidt i mit liv lige nu - og dermed også fylder for lidt på min blog - er alt det kreative. Jeg vil i gang med at være kreativ igen - og det er hermed besluttet og bestemt, for det er nemlig noget, jeg helt selv bestemmer ;) og den slags beslutninger burde jo være nemme at tage.

Jeg har bevæget mig ud i blogland og fundet inspirationskilder mange steder - der findes ufatteligt mange skønne kreablogs derude...og lige det er noget jeg brænder for...så nu skal spisebordet igen fyldes med lækre stoffer, mønsterpapir, farvestrålende papir, smukke smykkematerialer, maling, pensler og lærreder...

Det er der, jeg skal hen...i min fritid i hvert fald :)

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg glæder mig i hvertfald til at se hvor vi nu skal hen... :-)

    SvarSlet
  2. Hej Ida

    Ja, jeg læser alle indlæg faktisk. Det har jeg tænkt mig at blive ved med!

    ;-)

    Vivi

    SvarSlet
  3. Wuhu - så har jeg i hvert fald tre læsere ;) meeen vil nu gerne udvide horisonten lidt :)

    SvarSlet