lørdag den 4. september 2010

På mandag går det løs...

uha - hverdagen venter lige om hjørnet. På mandag starter jeg op på studiet igen for fulde gardiner - på det studie, jeg går på, starter hvert semester op med en uges hardcore intensiv undervisning, hvor vi gerne skal lære det hele på den halve tid - og ender med kun at kunne huske en fjerdedel - men det betyder, at jeg har undervisning i Århus fra 9-16 alle dage i næste uge...og har jo lige en times kørsel hver vej, der skal lægges oveni...kommer til at savne dem herhjemme sindssygt meget, det bliver så vild en omvæltning - og vi er mere end almindelig spændte på, hvordan pigerne reagerer på det...

Jeg regner med - grundet arbejdspresset i næste uge - at skulle overnatte hos min dejlige Bedste i Aabyhøj et par nætter, det bliver så mærkeligt næsten ikke at skulle se familien og bare være STUDERENDE for fuld udblæsning. Heldigvis er det kun den ene uge, der bliver så tæt pakket med undervisning + opgaveskrivning (der skal afleveres en opgave mandagen efter vi starter) - fremover bliver der undervisning tirsdag, onsdag og fredag - hver gang af 3 timer - oveni det kommer der selvfølgelig en kæmpe bunke læsning + opgaveskrivning + tre skriftlige (lange) eksamener i november samt et projekt, der skal skrives på 3 uger i december...farvel julehygge... :( det er sg* lige før, jeg snart skal begynde at købe julegaver, selvom det strider mig imod...

Men trods det, at jeg ved, at der venter mig et seriøst hårdt semester, så glæder jeg mig faktisk også - det skal nok blive godt og ikke mindst sundt at få gang i de små grå igen!

Meeen altså hvor er de 14 mdr herhjemme på barsel gået hurtigt altså! Det har været dejlige 14 mdr, men det har skam også været hårdt...især i perioder! Og da især med flytningen, inst-skift, børnehavestart og hvad vi ellers kan byde på af store begivenheder - bryllup og begravelser deriblandt....

Så snart er vi også en af de der familier, hvor enderne skal mødes...hverdagen banker på....og den kommer i overmorgen!!!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar