torsdag den 23. september 2010

De berømte guldkorn ;)

Her er et par stykker fra de sidste par dage :)

Igår ringer jeg hjem inden jeg kører fra uni i Århus - har sent fri om onsdagen, så klokken er 17.30 - Annika vil ALTID snakke med mig, når jeg ringer, så det skulle vi da også igår jeg spørger hende selvfølgelig, hvad hun har lavet idag

Annika: Leget (pause) hvor' du henne?
- Jeg er i skole, men jeg kører snart...
- Kan du se at komme hjem!!!
- (jeg undertrykker et smil og lover, at jeg kører ligeså snart vi har sagt farvel)
Idag står jeg i køkkenet, hvor farsbrødet er i ovnen, Annika kommer ud og giver sig til at dufte effektivt (I ved helt sikkert, hvad jeg mener ) jeg spørger;
- kan du dufte aftensmaden?
- Ja....(hun dufter igen)
- kan du gætte, hvad vi skal have?
- Nej...(hun dufter igen )
- Det er farsbrød, du kan dufte
- (efter tænkepause - og med en slet skjult skuffelse i stemmen) Hvor er mit brød henne?
:D :D så måtte jeg forklare hende, at farsbrødet ikke kun var fars men var lavet af noget, der hedder fars, som man også laver frikadeller af ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar