mandag den 27. september 2010

Hjem kære hjem

Så er der efterhånden blevet så meget hjem over vores nye hjem, at det faktisk er HJEM!! Der mangler lige en lampe i soveværelset og i køkkenet - og noget hygge i soveværelset, men bortset fra det, så ELSKER jeg vores nye hjem :) jeg synes, der er blevet SÅ hyggeligt med små hyggekroge og dejlige ting på væggene, som jeg bliver glad af at kigge på :)

Jeg har fået frisket skabene på værelserne op med hyldepapir - og elsker resultatet! Hyggekrogen med barstolene i køkkenet er blevet favoritstedet at sidde med en kop café au chocolat, radioen og morgenmaden, når jeg har afleveret ungerne - og når jeg ikke skal på uni.

Jeg nyder, at vi har fået mere lys og rum, at lejligheden er udnyttet 100% og at der kun er én etage. Jeg savner ikke vores lille frimærke af en have, som vi havde før, men nyder, at der er legeplads i gården, naboerne er "længere væk" end de var i rækkehuset (til trods for at vi nu bor i lejlighed - vi ligger bare rigtig heldigt!) og naturen og himlen er lige uden for vinduerne - vi har solopgangen igennem vinduerne mod øst og solnedgangen gennem vinduerne mod vest - lejligheden vender perfekt!

I det hele taget så elsker jeg at være i vores nye hjem...som der her kommer TOTALT billedespam af ;)
 
Skabene i soveværelset

Gangen set fra soveværelsesdøren - Linas værelse til højre og Annikas værelse for enden af gangen

Gangen set ind mod Linas værelse

Linas værelse

Linas værelse

Linas værelse

Linas skab

Gangen mod Annikas værelse

Annikas værelse

Annikas værelse

Annikas skab

Gangen set fra Annikas værelse

Gangen - til venstre i billedet døren ind til soveværelse - midt i billedet døren til stuen

Gangen

Hygge på væggen i gangen

En sød lille dreng ;)

Stuen

Stuen

Stuen

Stuen

Favoritkrogen i køkkenet!

Vores lille familie :)

Spisekrogen i stuen

Udsigt fra de vestvendte vinduer

Udsigten fra altanen mod øst

Udsigten fra altanen - mod nord

Udsigten fra altanen - mod syd

Og så kom vi vist hele vejen rundt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar