torsdag den 23. september 2010

Børnehavegloser

Annikas værste skældsord, som man kan kalde andre, når man er RIGTIG sur og gal: "Din lille frø"

Pelle fortæller Annika, at Bedstemor og Bedstefar kommer - Annika: "Mig ELSKER dem, de er mine venner"

"Skal vi lege sammen" er blevet hendes nye måde at komme til os - tidligere hed det "du lege mig?"

Hun kan stille sig op med hænderne i siden, og sige "ve' do hva' mor?!" og så griiiiner hun... ;)

Og så er klokken blevet et emne - igår proklamerede hun pludseligt, at klokken var "tyve over ti"...og så fniste hun...hun har jo ikke den fjerneste idé om, hvad dét så betyder. Hun spørger også ofte hvad klokken er, og når hun får svar, kan hun heller ikke lade være at fnise :D

Passioneret bliver man også af at gå i børnehave - hun ELSKER bedstemor, bedstefar, farmor, SIN lillesøster, mor, far og dukker naturligvis og hun SAAAVNER også (de samme som hun ELSKER )

Imorges sagde hun på vej i børnehaven, at nu skulle hun på arbejde, da jeg spurgte hende, hvad hun laver, når hun arbejder var svaret "rutsjer"...tænk sådan et arbejde vil jeg gerne have ;)

Elsker den udvikling hun er i - hun er igen sit gamle selv - selvom hun er helt vildt træt, når hun kommer hjem(!!), så er hun ikke længere ved siden af sig selv. Hun har fundet sine ben og vokser nu med opgaven...og dét er bare så dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar