mandag den 28. juni 2010

Weddingcake in the making...vol. 2




Har netop taget mig et langt (og ganske velfortjent) bad for at få skyllet al mel og flormelis af mig - var helt klistret og melet ovenpå dagens blomster-værksted, så nu sidder jeg i sofaen (med en ligeså velfortjent) ostemad og nyder lidt ro, inden jeg skal til køjs.

Blomsterne mangler nu kun de sidste finesser; solsikkerne skal have en midte og det samme gælder en masse af de helt bittesmå blomster (de får en klat icing) - og så er det jeg krydser fingre for, at der er nok blomster til kagen på lørdag! Glæder mig meget til at pynte den...












Så de næste dage står i kagebagningens tegn; der skal bages bunde og laves mousser. Jeg lavede en prøvekage i weekenden, og den var fantastisk lækker. Brudeparret skulle have været forbi til en prøvesmagning (en aftale med forbehold), men måtte melde afbud i sidste øjeblik; tiden løb fra dem...og ih hvor man kender det ;) når man står og skal holde fest, så løber tiden bare lige pludselig...men skidt nu med det - Pelle fik kagen med på arbejde (sammen med drømmekage - også pyntet efter (alle?) kunstens regler), så den gik skam ikke til spilde :) - han havde sidste reelle arbejdsdag på sit nuværende job idag - og det kræver jo kage!




(nu vender den IGEN mine billeder forkert ARGH!!)


(ja ja drej nu bare hovedet....eller skærmen ;))
 Imorgen tager han på noget team-event milepæls-afslutnings-halløj på en eller anden kro(?), hvor de skal være til onsdag...så når jeg har hentet pigerne imorgen, triller vi på besøg i Viborg, hvor vi onsdag skal besøge Kokholm Børnehave - og jeg er SPÆNDT..

Til slut et par sjældne billeder af undertegnede sammen med Lina Lækkerfis ;) der forinden netop havde RÅhygget sig med storesøster i badekarret UDENFOR - så bliver det ikke mere sommer! :)





 
/Ida

2 kommentarer:

  1. Hej Ida

    Jeg er SÅ imponeret over de kager!!!

    Fantastisk!!!

    Kh Vivi

    SvarSlet
  2. Holy Moly! :) Vi bukker os i støvet og glæder os sindssygt meget til at se og smage din fantastiske kage! Mange tak for hjælpen Ida!

    Kh
    Mette & Anders

    SvarSlet