onsdag den 23. juni 2010

Weddingcake in the making...

Se hvad jeg bruger tæt på alle vågne timer på i øjeblikket - en gammel studieveninde skal giftes og har spurgt mig, om jeg vil lave bryllupskagen for dem...og det kunne jeg da ikke sige nej til - designet skal være et VÆLD af blomster i alle farver og faconer, så jeg har TRAVLT med at modellere blomster og MANGE af dem!!! Her er lige nogle billeder af, hvordan det ser ud efter tre dages arbejde...(blomsterne har stadig mel på - derfor de ser lidt "støvede" ud - og som I kan se er jeg nået igennem blå, rød og lilla ;))



2 kommentarer:

  1. Ejjj hvor er de flotte ;)
    Men hold da op hvor ligger der dog mange timer bag så mange blomster!!!
    - Hvor har du købt udstikker?

    SvarSlet
  2. Godt det ikke er mig der laver dem, for med den tid det tager at lave ville kagen nåk være væk når den var "færdig" :)

    SvarSlet