onsdag den 2. november 2011

have haves vol. 3

På forhånd sagt - ingen billeder idag. Dovenskaben længe leve!

Haven bliver færdig imorgen :D de har idag lagt rullegræs og en masse små finesser i terrasserne. Desuden har de stillet de store planter op (små træer) til godkendelse - og det ser godt ud!!! Der kommer en lillebitte palme ude foran og tre forskellige slags småtræer i baghaven. Indimellem vil der komme forskellige småplanter. Jeg glæder mig som en vanvittig!! Der er SÅ lækkert udenfor om formiddagen, eftermiddagen og aftenen, at jeg ikke kan vente til, vi får en have, der virker... og det sker imorgen! Vi har fået købt havemøbler, som bare venter på at blive taget i brug. Det bliver skønt med skønt på!

Imorgen sen sen aften kommer mine forældre. Vi glæder os helt vildt meget til at vise dem det hele hernede ;) og til at tage haven i brug sammen med dem.

Vand i poolen må vi desværre tænke os til, mens vi har besøg - vi ramler ind i helligdagene i næste uge, så det kan først blive d. 12. november :( og det tager to dage at få den bade-klar, så det passer lige med, at det bliver dagen før mine forældre tager hjem....øv!

Men vores have er færdig lige om lidt - og den ser godt ud!!!

1 kommentar:

  1. Trods min store skuffelse over fraværet af billeder er jeg i stand til at konstatere, at det lyder RET så skønt ;-)

    SvarSlet