onsdag den 30. november 2011

...

Arbejdere

Fjollehoveder :)


Første morgenmad på terrassen :)

Joan - jeg tænker på dig, hver gang jeg går forbi butikken Candylicious i Dubai Mall ;)

Dét kalder jeg bland-selv (især hvis det så var ordenligt slik!)

Der kommer vand i poolen

Nice!



Fra den anden side :)

Terrassen

Havegangen :)

Ved aftentide

Badenymfer

Lina efter en tur i poolen: "Jeg vil gerne have ble på! Jeg vil gerne have kjole på! Jeg vil gerne have chokoladeknapper!!" - og det fik hun så :)


Lina

Vi snakker med Danmark :)

Mor og Lina er i poolen :)

Arabiske mænd ved Dubai Mall - bygningen ude til højre er Burj Khalifa

Dubai set fra bilen

igen

De Forenede Arabiske Emirater har 40 års jubilæum på fredag - og rigtig mange biler og huse er pyntet i anledningen - dette er blot et eksempel :)
Kanelkage-cupcakes til juleafslutningen til Sang og Sjov :) de vakte stor lykke!

Os :) (Annika ser vist bare sur ud for sjov :))

Prinsesse <3

Hjem - set fra vejen :)

Sejltur på Dubai Creek i taxibåd

igen

Waterbus?!! Jeg griner hver gang, jeg ser det her billede :D

Mig og pigerne i Mushrif Park

Vi sendte mændene på indkøb - det kom der superlækker grillet Nilefish, ris og kikærtecurry ud af...uhmmm...

Hands up....nej hov vent....feet up ;)

Burj Khalifa ved nattetide

Udsigten fra Burj Khalifa ved nattetide

Burj al Arab

Strandhygge foran Burj al Arab

Ovenstående er blot et lille udsnit af ufattelig mange billeder for november måned :)

2 kommentarer:

  1. Man bliver så glad af at se billeder af jeres lille familie! :)
    Den bus er simpelthen for morsom!

    SvarSlet
  2. Åhhh sikke nogle helt fantastiske billeder - særligt slikbiksen må jeg jo fremhæve :-) Hvis det ikke før var sikkert, at vi kommer på visit, er det det nu ;-)
    Knus Joan

    SvarSlet