onsdag den 8. juli 2009

Hun bed mig!!

Er fuldstændig chokeret. Annika har været hjemme med feber idag - Pelle har brugt en barns første sygedag, selvom det nok er lidt fyfy, men natten var bare elendig, og kunne ikke overskue at skulle have dem begge hjemme hele dagen. Annika er ikke en dyt mærket af feberen, der nok skyldes en MEGET forsinket 15-mdrs-vaccine, så hun har bare haft krudt i r**** hele dagen. Hendes humør har været strålende og vi har hygget os alle fire - til trods for, at Lina kun har sovet 30 min af gangen....

Men her til aften skal jeg love for, at hun var på krigsstien - kastede med maden, tog hagesmækken fyldt med mad op i håret, åd sine farveblyanter, kravlede op på en stol og fik fat i kameraet, smed en tomat i skraldespanden, som hun ville fiske op igen, rullede toiletrullen ud - og jeg kunne blive ved...altsammen på under 1 time. Hun var ikke sur eller vred, bare fuld af spilopper og påfund - og det er bestemt ikke fordi hun har manglet opmærksomhed idag, der har hele tiden været en til at lege og hygge med hende...

Da hun så skulle have børstet tænder (hvilket hun hader), tog jeg hende på skødet og satte hende så hun vendte ansigtet mod mig...i et forsøg på at undgå tandbørsten puttede hun sig ind til mig - hvilket jeg synes var vældig kreativt fundet på - og også lidt hyggeligt...lige ind til hun satte tandsættet i mit bryst!!!!!!!!!!!!! Er du færdig det gjorde ONDT - og jeg blev VRED rigtig vred, og talte med store bogstaver. Hun blev forskrækket over min reaktion, og jeg forklarede og forklarede (denne gang mere roligt end min første reaktion), at det gør man ikke, at det gjorde AV på mor og viste hende mærket, hendes tænder efterlod (for ja, der er et mærke - og det skal nok blive blåt!!) og sagde til hende, at man skulle sige undskyld og puste. Hun pustede på mærket og aede mig derefter - jeg tror den fes ind!!

Men nøj jeg er stadig vildt chokeret!! Tænk at hun kunne finde på det... Håber hun forstod alvoren...

/Ida nu med begyndende blåt mærke på brystet, som stadig gør ondt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar