onsdag den 17. juni 2009

Endelig orlov!!

Systemudvikling og databaser: 10!! Så nu er jeg gået på orlov med armene løftet højt over hovedet! Er sgu egentlig lidt stolt af mig selv ;) og synes det er totalt surrealistisk, at jeg har klaret projektskrivning og eksamen som højgravid og med en nyfødt!!

Det er gået over al forventning må man sige - og det ikke mindst takket være min fantastiske projektgruppe! Så idag starter min dejligt lange orlov :) det skal ligesom lige synke ind, at eksamen er overstået og NØJ hvor skal jeg nyde, at jeg de næste 14 mdr ikke skal lave "lektier" - at jeg har fri. Glæder mig til bare at være MOR og nyde mine to skønne unger!!

I øvrigt smilede Lina sit første bevidste smil torsdag d. 11. juni :) hvor bliver hun bare ENDNU mere smukkere, når hun smiler ;) Og så kan man få hende til at smile stort ved at kilde hende på læberne...hehe...skønne tøs :)

Laktulosen virker på Linas hårde mave, og hun kommer nemmere af med sin remoulade ;) laktulosen bliver givet i en flaskesut, som I kan se på et af billederne.




Og så har vi købt os en tvillingeklapvogn og en softlift, så nu kan vi komme ud at trille med begge tøserne i samme vogn - glæder jeg mig til!! (softliften ligger og venter på os på posthuset ;)) Indtil videre er den bare blevet brugt til leg :

Annikas nye store kærlighed er hendes røde gummistøvler...hvorfor mon gummistøvler er SÅ sjove?!!


Nå, nu vil vi fejre min orlovs start med et glas asti ;)

God aften i blogland - er det ikke en skøn en af slagsen?!

/Ida







1 kommentar:

  1. Tusind tillykke og hvor bliver det godt for jer alle at slappe af!
    Håber, vi ses snart! :-)

    Kærlig hilsen Vivi.

    SvarSlet