mandag den 15. juni 2009

Så er anden eksamen i hus...

Integreret markedskommunikation: 7!! Og jeg er mere end tilfreds - synes eksamenen gik elendigt, så blev virkelig positivt overrasket. Så nu mangler jeg kun en eksamen inden min lange orlov starter. Onsdag kl. 12.40 starter en næsten 14 måneders lang orlov!! Weeee :) :) :)

Lina har haft et par bøvlede dage. Hun har jo døjet lidt med hård mave, så efter en snak med SP'en startede vi på at give hende lactulose - bare 1½ ml hver aften - hendes mave er ikke længere hård, men alligevel har hun bøvlet med luft i maven i et par dage, og så har hun kun villet sove i arm det meste af dagen, hvor det så kun er blevet til en række powernaps.

Jeg spekulerer på, om hun reagerer på, at jeg har været/er stresset, og at hun har været mindre i mine arme end ellers - Pelle har haft hende et par dage og så var svigermor her igår, hvor hun havde hende meget. Jeg aner ikke, om det har indflydelse, men føler virkelig at jeg går glip af Linas spædbarndom pga eksamensræset. Som jeg sagde forleden, så går Lina jo ud af døren med skoletasken på, inden jeg når at fatte, hun er blevet født.....STOP TIDEN en eller anden!! Det bliver godt for os alle, når jeg er ovre den her eksamensperiode og begynder at få overskud igen!!

Annika er bare fuld af skæg i øjeblikket - altså hvis det ikke var for hende, ville vi ikke få grinet halvt så meget!! Hun er bare så SJOV! Og man kan ikke blive andet end i godt humør, når hun rigtig slår sig løs. Hun er dog også en tand high maintenance i øjeblikket - hun skal underholdes heeeele tiden og kræver vores opmærksomhed 100%...og det er altså svært at give hende så meget, som hun kræver det - jeg har jo Lina og eksamen at tage mig til også...og alle de huslige pligter... Pelle er rigtig god til at lege med hende og underholde hende...ofte i timevis - men det er åbenbart ikke nok ifølge Annika!!! ;)

Nå, nu vågner Lina...

God aften i blogland :)

/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar