torsdag den 11. juni 2009

Første eksamen i hus...

Projektledelse og kravspecifikation: 10!!! Og jeg er da nok bare ikke til at skyde igennem - synes faktisk det er på sin plads at prale lidt ;) et 10-tal klaret trods højgravid under projektarbejdet og med nyfødt under eksamenslæsningen...! - det er da godt skuldret, ikke?! ;) ;) Så nu mangler jeg "kun" to eksamener (mandag og onsdag) før min barsel for alvor starter :) har jeg nævnt, jeg glæder mig?! Det har jeg vist nok ;)

Igår fik jeg det første rigtige, bevidste smil af Lina - synes det har ladet vente på sig ;) men nøj hvor man smelter den allerførste gang, der rigtig er respons på kontakten...skønne skønne lille pige!!

Jo og så er Annika blevet endnu mere lillemor - igår ville hun amme sin dukke og Po :D :D - jeg sad i sofaen og ammede Lina, og så kom hun hen til mig med Po i armene, sagde "mad" og hev i sin bluse...og jeg var vist noget tungnem og fattede hat til at starte med - indtil det gik op for mig, at hun selvfølgelig ville amme Po. Så måtte vi jo knappe hendes bluse op, og hun hev ned og "lagde Po til"...hehe...hvor nuttet kan det blive?!!

Så ja, nu har hun fattet, at Lina får mad ved mor (så meget, at hun er ved at flå tøjet af mig, når jeg siger, at Lina skal have mad :D) og altså ikke kan spise hverken riskiks, yoghurt, rugbrød eller kartofler - eller sidde på TripTrappen for den sags skyld...ja ja man bliver jo klogere for hver dag ;)

Godnat derude i blogland :) - nu vil jeg i seng for begge mine skønne unger sover!!

/Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar