mandag den 25. juli 2011

hjemme på lånt tid

I lørdags kom vi hjem efter at have tilbragt en uges ferie hos min svigermor i Nordjylland. En dejlig uge med dejlige sommerdage og våde regnvejrsdage, der alligevel var dejlige sommerdage :) vi har alle nydt at være sammen med både svigermor, Atle og Benedikte, men vi trængte også alle til at komme hjem. Selvom det jo ikke er hjem, som vi kender det længere. Det er hjem fyldt med flyttekasser og masser af gøremål - det er et hjem i opbrud...det er et hjem på lånt tid. Om mindre end to uger sender vi containeren afsted til Dubai med alt vores indbo - det rykker faretruende tæt på. Jeg er stadig ambivalent - jeg suger til mig af alle minutter herhjemme i Danmark, suger til mig af det liv, jeg elsker og holder af og suger dermed til mig af alt det, jeg kommer til at savne. Om jeg glæder mig? Lige nu ved jeg det faktisk ikke - jeg er nok mest af alt spændt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar