torsdag den 5. maj 2011

ynk

Jeg er simpelthen SÅ forkølet. Det kører nu på 10. dagen, og jeg er ved at blive SINDSSYG! De sidste tre morgener, har jeg INGEN stemme haft om morgenen - resten af dagen er jeg "bare" meget rusten i stemmen - idag har forkølelsen så elimineret min smagssans (jeg imponeres over den forkølelses evne til langsomt at udvide repertoiret af elendigheder i min krop).

Jeg var et smut ved lægen igår. Han konstaterede:

- rødme i ørerne
- rødme i halsen
- hævede kirtler i halsen
- undertryk i ørerne - mine stakkels trommehinder buler
- ruhed i lungerne

Nåh ja, bare sådan generelt generede slimhinder i HELE systemet...

Men mit infektionstal var kun på 20, hvor det skal være på 50 eller derover for at indikere betændelsestilstande. Så det eneste, doktormanden kunne gøre, var at ordinere allerginæsespray til min til stadighed tilstoppende tud. Og så i øvrigt råde mig til at forsøge mig med kamille-dampe, drikke masser af væske og give det tid....

Arhmen altså hvor er jeg ynkelig!! Og så lige midt i specialets slutspurt...æv...

1 kommentar:

  1. Ah det er altså øv med sådan en omgang nu hvor der er blevet forår og du burde strutte af energi!! Rigtig god bedring :)
    -Signe

    SvarSlet