lørdag den 1. september 2012

fornemmelser hos en lille pige....

Annika kan noget med fornemmelser - har sikkert fortalt, at det eneste tidspunkt, hun var vågen på, den nat, hvor Lina blev født, var lige præcis på det tidspunkt, hvor Lina kom til verden på. 

Torsdag i sidste uge var vi et smut forbi fødegangen, da jeg havde haft regelmæssige plukveer i tre timer. Annika havde været oppe, mens vi var afsted. Da vi så kom hjem igen, vækkede Pelle hende for at fortælle, at vi var hjemme og at lillebror ikke var kommet ud endnu. Hvortil hun groggy svarede "Nej - der går lang tid". Den anden dag var jeg ved at snakke med hende om, at det jo kunne være, at lillebror synes, han skulle have fødselsdag på hendes fødselsdag (som var igår - mere om det senere ;)) hendes svar "nej, han bliver i maven".....

Hun tegnede jo også en tegning af mig med en baby i maven, før hun havde fået at vide, jeg var gravid OG har fra dag 1 sagt, at det var en dreng...

Nu har hun lige sagt, at lillebror kommer ud i overmorgen.......

1 kommentar:

  1. Meget meget spændende! Jeg krydser for at hun får ret!

    SvarSlet