søndag den 2. september 2012

4,5 time er vel også en slags søvn....

Jeg er i nat blevet hold vågen af halsbrand, plukveer og hyperaktiv baby, så klokken var 01.45 før jeg fik sovet....og Annika vågnede kl. 06.00. Godt der kommer gæster med børn, der kan underholde pigerne her til formiddag!

Til gengæld er Annika stadig overbevist om, at den står på fødselsdag imorgen

Samtalens forløb:

- Annika, hvornår tror du lillebror kommer?
- imorgen
- tror du han kommer om natten eller om dagen?
- om dagen tror jeg....
- dig og Lina kom jo om natten...
- ja, det ved jeg da godt....

Hun svarer uden så meget som at blinke eller tænke sig om...svaret kommer prompte....jeg var noget spændt på, om hun ville blive ved med at sige "i overmorgen" ;) 

2 kommentarer:

  1. Ja hun kan da åbentbart noget hende Annika <3<3 sjovt at hun er så bestemt omkring det. Bliver spændende at se om ham lillebror så kommer til verden i morgen. Og mon ikke det bliver en rigtig god fødsel syntes jeg kan huske noget om at du bare har været helt cool de to andre gange . Knud sussan

    SvarSlet
  2. Annika er jo en helt lille spåkone.
    Hit med lillebror! Ud skal han!

    Åååh hvor jeg husker den dumme halsbrand alt for godt! Godt det snart er overstået! :)

    SvarSlet