tirsdag den 12. april 2011

Dååådde!!

Årh der var KRISE igår og imorges!!! Vi glemte Linas elskede dåååådde i vuggestuen....! Men det er altså meget nyt, at hun er så afhængig af den dukke, så vi havde ikke lige tænkt over det - og vi hentede oven i købet begge to sammen, så jeg kan ikke engang skyde skylden på Pelle ;)
Men altså, Annika har en dukke næsten magen til Linas højtelskede dådde - Annikas er bare sort - men Lina var OVERBEVIST om, at Annikas dukke var hendes dådde, så hun græd hjerteskærende i aftes, da hun skulle sove....heldigvis listede jeg Annikas dukke med ind i Linas seng....og så var lykken gjort!..........
Lige ind til imorges, hvor Annika så Lina komme slæbende med hendes dukke (fyyyh slemme mor, der sådan overdrager storesøsters dukke til lillesøster) - og jeg forklarede og forklarede (som jeg også gjorde i aftes), at det var Annikas dukke, som Lina bare havde lånt. Annika krævede sin dukke tilbage, og det fik hun selvfølgelig - det er jo hendes!
Lina græd hele vejen til vuggestuen (godt der ikke er langt) lige indtil vi fandt hendes dååådde - og hun stillede et meget forundret ansigt op og kiggede mystificeret først på sin egen dukke, dernæst på Annikas og tilbage på sin egen dukke....
Tænk sig, hun troede faktisk, at Annikas dukke var hendes dååådde! Og at vi benægtede hende den...altså stakkels lille Lina!!
Men nu er Lina og Dådde genforenet, og jeg tror nok liiiige vi husker at få Dådde med hjem for eftertiden!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar