fredag den 10. december 2010

Godmorgen sol....

Godmorgensolen fra vores altan...sne er smukt!!

Jeg er blevet hjemme idag - næsen stopper, halsen er øm, hovedet værker og kulden vil ligesom ikke rigtig slippe mig. Noget lader til, at jeg er ramt af den der vintervirus, der huserer i øjeblikket, og så er jeg vist også en kende stresset. Tiden er for knap til alt, hvad der skal nås, kender I det?

Hvad der skal nås, ja det orker jeg ikke at belemre jer med, men de af jer, der har været studerende eller er studerende ved, hvad jeg taler om. December og januar er måneder fyldt med alt for mange opgaver og med to børn og et par timers transport hver dag, så bliver reserverne bare hurtigt brugt op.

Men jeg har ikke glemt jer - der skal nok komme før og efter billeder op af vores nye køkken/bad, og den hæklede svamp skal også nok blive færdig til fremvisning...hvis ikke før så siden... :)

Nu vil jeg smide mig ind under dynen, så jeg kan samle lidt kræfter til i eftermiddag og aften. Husbonden skal til julefrokost, så jeg er alene med pigerne - al den energi der kan indsamles bliver vist nødvendig...

God weekend!

1 kommentar: